Woda
Najpiwerw w miejscu którym chcemy by była woda tworzymy blok z tekstur± nodraw. Ważn± zecza przy wodzie jest by tekstura skybox otoczała mape z 4 stron i z góry. Mamy juz blok nodraw teraz w okienku z teksturami wpisujemy Water, wybieramy t± pierwsz±, teraz klikamy myszk± na teksture nodraw by była zaznaczona, ważne jest by klikn±ć w to miejsce z której ma być widoczna woda czyli u góry. Gdy juz zaznaczylismy klikamy na Texture Application mode wyskoczy nam okienko, zaznaczamy czesc tekstury nodraw z której ma być widoczna woda i klikamy na browse i jeszcze raz wpisujemy water i wybieramy t±pierwsz±, klikamy ok i apply powinna ona być widoczna z 1 strony, je¶li chcemy by były widoczne boki powtarzamy t± czynno¶ć zaznaczaj±c najpierw bok ale je¶li zrobili¶my wgłebienie jest to niepotrzebne a nawet nie polecane ;]. teraz mamy wygl±d wody jednak musimy jeszcze zrobić 2 czynno¶ci , wiec klikamy na "Entity creation tool" i po prawej stronie w objects szukamy "env_cubemap" i klikamy na wodzie nastepnie klikamy na to 2 razy otworzy nam sie okienko w którym klikamy "Brusch faces" potem pick i na kamerze 3d najezdzamy na wode i klikamy potem apply i zamykamy okienko, potem znowu klikamy na "enity creation tool" i w object wybieramy "water_lod_control" i również klikamy na wode. Je¶li wszystko zrobili¶my poprawnie woda będzie widoczna bez problemów.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach