HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
Woda. |
|
Woda
Najpiwerw w miejscu którym chcemy by była woda tworzymy blok z teksturą nodraw. Ważną zecza przy wodzie jest by tekstura skybox otoczała mape z 4 stron i z góry. Mamy juz blok nodraw teraz w okienku z teksturami wpisujemy Water, wybieramy tą pierwszą, teraz klikamy myszką na teksture nodraw by była zaznaczona, ważne jest by kliknąć w to miejsce z której ma być widoczna woda czyli u góry. Gdy juz zaznaczylismy klikamy na Texture Application mode wyskoczy nam okienko, zaznaczamy czesc tekstury nodraw z której ma być widoczna woda i klikamy na browse i jeszcze raz wpisujemy water i wybieramy tąpierwszą, klikamy ok i apply powinna ona być widoczna z 1 strony, jeśli chcemy by były widoczne boki powtarzamy tą czynność zaznaczając najpierw bok ale jeśli zrobiliśmy wgłebienie jest to niepotrzebne a nawet nie polecane ;]. teraz mamy wygląd wody jednak musimy jeszcze zrobić 2 czynności , wiec klikamy na "Entity creation tool" i po prawej stronie w objects szukamy "env_cubemap" i klikamy na wodzie nastepnie klikamy na to 2 razy otworzy nam sie okienko w którym klikamy "Brusch faces" potem pick i na kamerze 3d najezdzamy na wode i klikamy potem apply i zamykamy okienko, potem znowu klikamy na "enity creation tool" i w object wybieramy "water_lod_control" i również klikamy na wode. Jeśli wszystko zrobiliśmy poprawnie woda będzie widoczna bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|