Forum M@trix Reaktywacja Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Bombside i buy zone

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum M@trix Reaktywacja Strona Główna » Tutoriale Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Bombside i buy zone
Autor Wiadomo¶ć
HETMAN
Administrator



Doł±czył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Zabrze

Post Bombside i buy zone
Bombside & Buy Zone

Bombside:

Najpierw w okienku wyboru tekstury wpisujemy "tool trigger" klikamy na ta teksture 2 razy i w miejscu gdzie chcemy by był nasz bombside tworzymy blok (block creation tool) na wysoko¶c szeroko¶ć i długo¶ć taka jak ma być nasz bombside, jak juz stworzymy blok w okienku 2 d klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i wybieramy tie to entity otworzy nam sie okienko, w "class" zmieniamy na "func_bomb_target" klikamy apply i cancel. Teraz mamy prawie gotowego bsa, teraz dodamy mu troche efektów specjalnych czyli wybuchów klikamy na entity creation tool o po prawej stronie wybieramy "env_explosion" i klikamy na kamerze w miejscu gdzie ma byc wybuch jednak to jeszcze nie koniec bo musimy ustawic zeby wybuchalo po wybuchu bomby wiec najpierw klikamy myszka na obrazek tego wybuchu, otworzy nam sie okienko, w nim ustalamy nazwe (wpisujemy tam gdzie mamy puste pole) i klikamy apply (kazdy wybuch musi miec inna nazwe). teraz klikamy 2 razy myszka na naszego bsa i wchodzimy w zakładke "outputs" u dołu wybieramy add teraz w "My output named " wybieramy "BombExplode", w "targets enities named" wybieramy t± nazwe jak± nazwali¶my nasz wybuch, przechodzimy do "Via this input " tam wybieramy "Explode". Klikamy apply, je¶li zrobili¶my wiecej wybuchów powtarzamy t± czynno¶ć wybieraj±c inne odpowiednie nazwy nazwy.

Buy zone:

Najpierw w okienku wyboru tekstury wpisujemy "tool trigger" klikamy na ta teksture 2 razy i w miejscu gdzie chcemy by był nasz buyzone tworzymy blok (block creation tool) na wysoko¶c szeroko¶ć i długo¶ć taka jak ma być nasz buyzone, jak juz stworzymy blok w okienku 2 d klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i wybieramy tie to entity otworzy nam sie okienko, w "class" zmieniamy na "func_buyzone" teraz klikamy na "team number (int)" i w miejscu gdzie domy¶lnie mamy 0 wybieramy ct lub terro wzależno¶ci kogo ma być to buyzone, na drugim respie powtarzamy t± czynno¶ć zmieniaj±c drużyny w "team number (int)".

Ciekawostka:
Blok którego nie widac a player czyli my przez niego nie przejdziemy to tekstura o nazwie player clip.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:20, 28 Sty 2006 Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum M@trix Reaktywacja Strona Główna » Tutoriale Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin