Autor |
Wiadomość |
PępekŚwiata
****
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mszczonów
|
|
Moje pytania :P |
|
Wtedy trochę się rozpisałem a niepotrzebnie, napiszę w skrócie:
1. Szukam nazwy tekstury przezroczystej, przez którą można przejść.
2. Jak się robi texturę widoczną (na przykład: podłogę, tapetę) przez którą można przejść?
Jest coś takiego w surf_matrix_v10 w pokoju z AK i M4, gdzie można sie guzikami pobawić.
Taka ściana przez którą do white room można wejść 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:32, 11 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
1.Nodraw
2.Robisz sciana badz podloge i zamieniasz to w func_ilusionary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:36, 11 Sty 2007 |
|
 |
-'Preem-#
*
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Hetman jemu chodzi o teksturęprzezroczystą a nie niewidoczną... Taką teksturą jest jakakolwiek szyba, gdy dasz jej func_illusionary. Bo po co komu tekstura której nie widać i można przez nią przejść? Nie lepiej nie dawać wogóle tekstury?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:19, 12 Sty 2007 |
|
 |
PępekŚwiata
****
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mszczonów
|
|
|
|
Właściwie to chodzi mi o teksturę niewidoczną prze którą można przejść
Z jednej strony sciany jest bullet block a z drugiej nodraw przez które można przejść i jest niewidoczne
EDIT:
Jak zrobić rozwalającą się po strzale podłoge?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:16, 12 Sty 2007 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
 |  | Właściwie to chodzi mi o teksturę niewidoczną prze którą można przejść
Z jednej strony sciany jest bullet block a z drugiej nodraw przez które można przejść i jest niewidoczne
EDIT:
Jak zrobić rozwalającą się po strzale podłoge? |
Zamieniasz w func_breakable i w zakladce flags ustawiasz jak ma dzialac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:52, 12 Sty 2007 |
|
 |
PępekŚwiata
****
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mszczonów
|
|
|
|
Niech mi ktoś powie do kurczaka, jak zrobić rampę na której da się surfować... Zrobiłem rampy, na których można po prostu biegać... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:32, 25 Sty 2007 |
|
 |
Mateusz
****
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Nawet ja to potrafie xD
Robisz blok i rozciągasz go po dwukrotnym kliknięciu na niego , rozciągasz go do góry i masz ostry bok albo trójkąt , wg upodobań i tak sobie robisz aż zrobisz xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:35, 25 Sty 2007 |
|
 |
PępekŚwiata
****
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mszczonów
|
|
|
|
Lol, przeciez pisze ze robie rampe, ale pytam czy musi byc ona odpowiednio oteksturowana, bo nie moge sie na niej slizgac, tylko po prostu chodzic ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:21, 25 Sty 2007 |
|
 |
-'Preem-#
*
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
musi byc odpowiedni kąt rampy. Nie możesz zrobić plasniej rampy, tylko jak najostrzejszą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:14, 25 Sty 2007 |
|
 |
Mateusz
****
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
|
|
|
Preem a nie to napisałem ? 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:26, 25 Sty 2007 |
|
 |
PępekŚwiata
****
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mszczonów
|
|
|
|
Jak zrobić Skybox 3D? tak jak jest na np; surf_city albo surf_dust2005_final
edit: jak zrobić takie skośne napisy jak hetman umieszcza na swoich mapach? To będzie ręszna robota? Bo strasznie mozolna jest taka..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:43, 30 Sty 2007 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Robisz 2 skybox wielkosci 512 na 512 wstawiasz male budynki np. i po srodku dajesz byt point_camera i odpowiednio go ustawiasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:45, 30 Sty 2007 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Robisz 2 skybox wielkosci 512 na 512 wstawiasz male budynki np. i po srodku dajesz byt point_camera i odpowiednio go ustawiasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:45, 30 Sty 2007 |
|
 |
PępekŚwiata
****
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mszczonów
|
|
|
|
I tak nie za bardzo rozumiem gdzie mam i co ustawić, popróbuję jeszcze zdekompilować aim_crazyjump_dust i zobaczę jak tam jest. Jak się nie uda bede zmuszony jeszcze raz zaczerpnąć pomocy
Jeszcze jedno - takie coś jak jest na 20_12_06, 29_12_06 i year3000. Mianowicie bron wisi w powietrzu, a można jej brać tyle sztuk, ile się chce. Jak to zrobić? te trzy mapy są zabezpieczone przed dekompilacją więc nie dojde chyba do tego sam ;P
edit: a więc z tymi brońmi chyba załapałem, ale nie wiem jeszcze na 100%, popróbuję z value ustawionym na 100 albo więcej.
z 3d skyboxem natomiast - jestem za ciemny xD moze jakiś tut albo video tut Hetman?
aha korzystając z okazji tutaj bardzo ważny temat poruszę: własne etxury, myślę że przydał by się jakiś niekoniecznie video tut, ale tut, bo na sourcesdk.pl cos znalazlem, ale nie lapie,tutki hetmana, chociaż krótsze, to i tak więcej z nich wiem niż z całego sdk.pl 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:01, 02 Lut 2007 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Da sie zrobic. Tylko potrzebowalbym jakis program do przechwytywania obrazu. Ten co mam Hyper Cam 2 jest troche do d... i bez keya. Jak ktos ma cos takiego z keyem to niech podesle to moge nawet krecic jak mapy robie 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:40, 02 Lut 2007 |
|
 |
|