Autor |
Wiadomość |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Co tu dodać ? |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Co tu jeszcze dodać ?
P.S. To ma być mapa typu AWP_
P.S. Dodalem parę rzeczy : [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:18, 10 Lut 2007 |
|
 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Napewno wiecej swiatla potem pomyslimy co dalej 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:18, 11 Lut 2007 |
|
 |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze jedno tam na środku ma być woda ale w grze już jej nie widać co robić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:26, 11 Lut 2007 |
|
 |
PępekŚwiata
****
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mszczonów
|
|
|
|
Heh, robisz tyle tych bytów light, a nie lepiej było y Ci je wszystkie usunąć a dać jedno light_enviroment i odpowiednio skonfigurować jego właściwości? ;P
A co do wody to nie wiem, postaw nad nią byt water_lod_control (czy jakoś tak) i pobaw się ze światłem, upewnij się że ta woda to blok który ma 5 ścian oteksturowanych nodraw, a powierzchnię teksturą wody (dowolna textura water).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:31, 11 Lut 2007 |
|
 |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Co do świtała spróbuje a co do wody to już tak robiłem i kicha nawet tak jak ty mówisz robiłem i nie wychodzi ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:39, 11 Lut 2007 |
|
 |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
ok narazie konie tematu ta skonczylem zaczynam nowa ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:50, 11 Lut 2007 |
|
 |
PępekŚwiata
****
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mszczonów
|
|
|
|
Eee... W takim razie może dałbys link do przetestowania jej skoro JUŻ ją skończyłeś? ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:01, 11 Lut 2007 |
|
 |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jeszcze nie wrzuciłem ale postaram się jak najszybciej ją udostępnić ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:02, 11 Lut 2007 |
|
 |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
pobierajcie ale ostrzegam ta mapa może mieć błędy !
ocena zależy od was
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:19, 11 Lut 2007 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
Zakladajac ze dobrze zrobiles wode otocz mape skyboxem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:28, 11 Lut 2007 |
|
 |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tak już robiłem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:12, 11 Lut 2007 |
|
 |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu są pliki mapy z wodą której nie mogę ustawić jak ktoś by mógł mi pomóc
bardzo proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:22, 12 Lut 2007 |
|
 |
boski lolo
***
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: zAdupie
|
|
|
|
U mnie widac tylko dałem jej func_water_analog. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:47, 12 Lut 2007 |
|
 |
Lachon
**
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dzięki Działa Tu finalna wersja : [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:50, 12 Lut 2007 |
|
 |
|