Autor |
Wiadomość |
POSTER LAMA
***
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
Tutaj jest miejsce na MOJE pytania |
|
Na początek:
1. Jak zrobię Block i Make Hollow to jak mogę usunąć jedną ścianę?
2. Jak zrobić, żeby w tym Blocku ze śrogka można było strzelać przez ścianę a z zewnątrz nie?
Niedługo będzie więcej pytań
PS. Robię mapę Surf_Glassworld jak kogoś to interesuje 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:46, 04 Lis 2006 |
|
 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ja jestem początkujący ale wydaje mi się, że punkt 2 jest niemożliwy do wykonania.
Co do pkt 1 użyj opcji carve ;p innego sposobu nie znam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:27, 04 Lis 2006 |
|
 |
Dark Hunter
******
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Mrocznej puszczy...
|
|
|
|
ten drugi pkt, troche glupi i nie rób tak zrob zeby z kazdej strony mozna bylo strzelac 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:20, 05 Lis 2006 |
|
 |
POSTER LAMA
***
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
Ok
Następne 3:
1. Jak przyspieszyć kompilację?
2. Jak dodać nowy prop (Umiem trochę modelować w 3D)?
3. Jak zrobić zamek kodowy otwierający drzwi, który pojawia się, jak ktoś wpisze poprawny kod w innym z kolei?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:49, 05 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
1. Kup sobie lepszy procek
2. Nie wiem
3. Nie chce mi się tyle pisać :d poszukaj tutka jak zrobić zamek kodowy po którym coś się przesuwa a potem zamiast tego czegos daj swój zamek kodowy i tyle ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:07, 06 Lis 2006 |
|
 |
POSTER LAMA
***
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
Lol'owa odpowiedź
Ktoś jeszcze? 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:14, 06 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
nie wiem co masz na myśli mówiąc lolowa ale na pierwsze pytanie odpowiedziałem chyba wystarczająco dokładnie ;d bo inaczej nie da sie przyspieszyć kompilowania całej mapki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:49, 06 Lis 2006 |
|
 |
POSTER LAMA
***
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
Hey tam
Jak się robi napis?? Bo jak robie blockami to kratki są za duże 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:02, 20 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
to nie rób bo kratkach tylko z altem dokładniej ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:57, 20 Lis 2006 |
|
 |
POSTER LAMA
***
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
Z Altem? A się da? Bom nie wiedział
Robie Aim_Brickwall podobny do Crazyjumpa
Esh.... Pytanie do wszystkich a nie do Hetmana, bo ja wiem że on nie wie xD
Jak skopiować model z 3DS MAX do XSI? Bo z XSI do CSS to już prosta droga 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:00, 20 Lis 2006 |
|
 |
Diabol
***
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ale nikt by posta nie zobaczyl...
Ja nie wiem jak to zrobić ale w 3dsmax'ie masz opcje eksport ale nie wiem czy jest akurat do XSI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:36, 27 Gru 2006 |
|
 |
POSTER LAMA
***
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
Jak się robi rampy surf? Bo niby proste, a ja nie umiem 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:33, 06 Sty 2007 |
|
 |
|