Autor |
Wiadomo¶ć |
Snapp
**
Doł±czył: 28 Sty 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Pytania Snappa ^_- |
|
pierwsza porcja pytań
1jak zrobić aby broń któr± zrobimy [ to umiem] miała dodatkowa ile¶ tam amunicji
a nie jak robie deagle i to ma tylko 7 -.- chodzi mi np. zeby bylo te 7 i jeszcze do tego np 21 ;p
2jak zrobić sciane z func illu[co¶tam] ale żeby illusion działalo tylko z danej strony?
3jak zrobić kevlar vesta do wzięcia?
4jak zrobić aby gra rozpoczynała się bez broni? [same noże] a jeżeli zdobyli¶my co¶ w poprzedni± runde [ to ta broń została by skasowana?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
¦ro 20:45, 31 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
Pępek¦wiata
****
Doł±czył: 17 Lis 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Sk±d: Mszczonów
|
|
|
|
1 - klikasz na ni± prawym przyciskiem w widoku 2D, wybierasz properties, klikasz smartedit, troche niżej add, name ammo i value tylko ile ma być dodatkowych sztuk amunicji.
2 - nie da rady, chyba
3 - o ile wiem, to tez się nie da, a je¶li się da, to chyba musisz bytu poszukac.
4 - robisz byt game_player_equip, smart edit > add > name - weapon_knife > value - 1 zatwierdzasz i bedzie juz ok. Od kazdej rundy zaczyna sie tylko z kos±.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
¦ro 21:10, 31 Sty 2007 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Doł±czył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Sk±d: Zabrze
|
|
|
|
Co do 2 to w sumie da sie poprostu wstawiasz w sciane dodatkowo trigger_push zeby dzialal w 1 strone czyli wyjdziesz ale nie wejdziesz 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
¦ro 22:40, 31 Sty 2007 |
|
 |
D!eGo
***
Doł±czył: 09 Wrz 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Sk±d: Piastów
|
|
|
|
 |  | Co do 2 to w sumie da sie poprostu wstawiasz w sciane dodatkowo trigger_push zeby dzialal w 1 strone czyli wyjdziesz ale nie wejdziesz  |
hehe za sciana wstawic awp ktos patrzy i mowi o awp wchodzi i PUŁAPKA 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:53, 01 Lut 2007 |
|
 |
Snapp
**
Doł±czył: 28 Sty 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
jak zrobiles na only one te bramki co sie po czasie otwieraja bo chce takie same dac na najnowszego teleportfrenzy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:32, 22 Lut 2007 |
|
 |
HETMAN
Administrator
Doł±czył: 27 Sty 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Sk±d: Zabrze
|
|
|
|
Zamieniasz ta sciane co chcesz zeby sie rozpadla w func_breakable i dajesz jej nazwe np dupa potem obok stawiasz triggera i zamieniasz go w trigger_multiple. Wchodzisz we wlasciwosci - zakladka outputs i od gory wpisujesz:
OnStartTouch
dupa(czyli nazwa tej sciany)
break
I pod spodem ustawiasz po ilu sekundach ta sciana ma sie rozpasc poczawszy od momentu jak wejdziesz w tego triggera.
Aha jeszcze wchodzisz we wlasciwosci sciany w zakladke flags i zaznaczasz only break on trigger.
To chyba wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 2:31, 24 Lut 2007 |
|
 |
Snapp
**
Doł±czył: 28 Sty 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jak zrobić efekt flesza - np. tak jak na matrixie @10
jak zrobić teleport po nacisnięciu guzika
jak zrobic cu¶ka co popycha po nacisniaciu guzika i jak zrobic takiego cusia bez guzika ^^
i jak zrobic strefe w ktorej po nacisnieciu guzika wszyscy zgnina albo pojdzie bomba tak jak na matrixie 10 ^^
and how to create gete - dzwi co sie otwieraja tak jak w jailu na superku ^^ po guziku xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:02, 24 Lut 2007 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|