Autor |
Wiadomość |
Lachon |
|
 |
boski lolo |
Wysłany: Pon 9:47, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
U mnie widac tylko dałem jej func_water_analog.  |
|
 |
Lachon |
|
 |
Lachon |
Wysłany: Nie 23:12, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
Tak już robiłem ... |
|
 |
HETMAN |
Wysłany: Nie 22:28, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
Zakladajac ze dobrze zrobiles wode otocz mape skyboxem. |
|
 |
Lachon |
|
 |
Lachon |
Wysłany: Nie 21:02, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
Jeszcze nie wrzuciłem ale postaram się jak najszybciej ją udostępnić ;D |
|
 |
PępekŚwiata |
Wysłany: Nie 21:01, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
Eee... W takim razie może dałbys link do przetestowania jej skoro JUŻ ją skończyłeś? ^^ |
|
 |
Lachon |
Wysłany: Nie 20:50, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
ok narazie konie tematu ta skonczylem zaczynam nowa ;D |
|
 |
Lachon |
Wysłany: Nie 14:39, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
Co do świtała spróbuje a co do wody to już tak robiłem i kicha nawet tak jak ty mówisz robiłem i nie wychodzi ;/ |
|
 |
PępekŚwiata |
Wysłany: Nie 14:31, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
Heh, robisz tyle tych bytów light, a nie lepiej było y Ci je wszystkie usunąć a dać jedno light_enviroment i odpowiednio skonfigurować jego właściwości? ;P
A co do wody to nie wiem, postaw nad nią byt water_lod_control (czy jakoś tak) i pobaw się ze światłem, upewnij się że ta woda to blok który ma 5 ścian oteksturowanych nodraw, a powierzchnię teksturą wody (dowolna textura water). |
|
 |
Lachon |
|
 |
HETMAN |
Wysłany: Nie 11:18, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
Napewno wiecej swiatla potem pomyslimy co dalej  |
|
 |
Lachon |
|
 |