Przegląd tematu
Autor Wiadomość
HETMAN
PostWysłany: Wto 21:31, 06 Lut 2007    Temat postu:

Mozesz zrobic to http://www.publicserver.fora.pl/viewtopic.php?t=498 i zaraz za tym teleport.
PępekŚwiata
PostWysłany: Wto 20:13, 06 Lut 2007    Temat postu:

Jak zrobić coś takiego jak jest na rebelu albo austinie, że jak się wejdzie pomiędzy tym żelastwem i laserem, to teleportuje do spawnu a równoczesnie daje pistolet ? ;p
HETMAN
PostWysłany: Pią 19:40, 02 Lut 2007    Temat postu:

Da sie zrobic. Tylko potrzebowalbym jakis program do przechwytywania obrazu. Ten co mam Hyper Cam 2 jest troche do d... i bez keya. Jak ktos ma cos takiego z keyem to niech podesle to moge nawet krecic jak mapy robie Very Happy
PępekŚwiata
PostWysłany: Pią 18:01, 02 Lut 2007    Temat postu:

I tak nie za bardzo rozumiem gdzie mam i co ustawić, popróbuję jeszcze zdekompilować aim_crazyjump_dust i zobaczę jak tam jest. Jak się nie uda bede zmuszony jeszcze raz zaczerpnąć pomocy Razz

Jeszcze jedno - takie coś jak jest na 20_12_06, 29_12_06 i year3000. Mianowicie bron wisi w powietrzu, a można jej brać tyle sztuk, ile się chce. Jak to zrobić? te trzy mapy są zabezpieczone przed dekompilacją więc nie dojde chyba do tego sam ;P

edit: a więc z tymi brońmi chyba załapałem, ale nie wiem jeszcze na 100%, popróbuję z value ustawionym na 100 albo więcej.
z 3d skyboxem natomiast - jestem za ciemny xD moze jakiś tut albo video tut Hetman? Razz
aha korzystając z okazji tutaj bardzo ważny temat poruszę: własne etxury, myślę że przydał by się jakiś niekoniecznie video tut, ale tut, bo na sourcesdk.pl cos znalazlem, ale nie lapie,tutki hetmana, chociaż krótsze, to i tak więcej z nich wiem niż z całego sdk.pl Razz
HETMAN
PostWysłany: Wto 19:45, 30 Sty 2007    Temat postu:

Robisz 2 skybox wielkosci 512 na 512 wstawiasz male budynki np. i po srodku dajesz byt point_camera i odpowiednio go ustawiasz.
HETMAN
PostWysłany: Wto 19:45, 30 Sty 2007    Temat postu:

Robisz 2 skybox wielkosci 512 na 512 wstawiasz male budynki np. i po srodku dajesz byt point_camera i odpowiednio go ustawiasz.
PępekŚwiata
PostWysłany: Wto 18:43, 30 Sty 2007    Temat postu:

Jak zrobić Skybox 3D? tak jak jest na np; surf_city albo surf_dust2005_final Smile
edit: jak zrobić takie skośne napisy jak hetman umieszcza na swoich mapach? To będzie ręszna robota? Bo strasznie mozolna jest taka..
Mateusz
PostWysłany: Czw 18:26, 25 Sty 2007    Temat postu:

Preem a nie to napisałem ? Razz
-'Preem-#
PostWysłany: Czw 17:14, 25 Sty 2007    Temat postu:

musi byc odpowiedni kąt rampy. Nie możesz zrobić plasniej rampy, tylko jak najostrzejszą.
PępekŚwiata
PostWysłany: Czw 16:21, 25 Sty 2007    Temat postu:

Lol, przeciez pisze ze robie rampe, ale pytam czy musi byc ona odpowiednio oteksturowana, bo nie moge sie na niej slizgac, tylko po prostu chodzic ;]
Mateusz
PostWysłany: Czw 15:35, 25 Sty 2007    Temat postu:

Nawet ja to potrafie xD
Robisz blok i rozciągasz go po dwukrotnym kliknięciu na niego , rozciągasz go do góry i masz ostry bok albo trójkąt , wg upodobań i tak sobie robisz aż zrobisz xD
PępekŚwiata
PostWysłany: Czw 15:32, 25 Sty 2007    Temat postu:

Niech mi ktoś powie do kurczaka, jak zrobić rampę na której da się surfować... Zrobiłem rampy, na których można po prostu biegać... :/
HETMAN
PostWysłany: Pią 19:52, 12 Sty 2007    Temat postu:

PępekŚwiata napisał:
Właściwie to chodzi mi o teksturę niewidoczną prze którą można przejść Razz

Z jednej strony sciany jest bullet block a z drugiej nodraw przez które można przejść i jest niewidoczne Very Happy

EDIT:

Jak zrobić rozwalającą się po strzale podłoge?


Zamieniasz w func_breakable i w zakladce flags ustawiasz jak ma dzialac.
PępekŚwiata
PostWysłany: Pią 17:16, 12 Sty 2007    Temat postu:

Właściwie to chodzi mi o teksturę niewidoczną prze którą można przejść Razz

Z jednej strony sciany jest bullet block a z drugiej nodraw przez które można przejść i jest niewidoczne Very Happy

EDIT:

Jak zrobić rozwalającą się po strzale podłoge?
-'Preem-#
PostWysłany: Pią 15:19, 12 Sty 2007    Temat postu:

Hetman jemu chodzi o teksturęprzezroczystą a nie niewidoczną... Taką teksturą jest jakakolwiek szyba, gdy dasz jej func_illusionary. Bo po co komu tekstura której nie widać i można przez nią przejść? Nie lepiej nie dawać wogóle tekstury?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.