Autor |
Wiadomość |
POSTER LAMA |
Wysłany: Wto 14:04, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
Preem, małe niedopatrzenie - Hammer samemu robi dany byt NA ziemi, jako że byty tworzy się w widoku 3D. Nie da się zrobić W ziemi, chyba, że przesunie się samemu w 2D
Aha, Xab, rada która może ci życie uratować - player ma wielkość 72.00. Na początku coś takiego wydaje się błache, ale uwierz mi - bez tej wiedzy długo map nie porobisz  |
|
 |
Xab |
Wysłany: Nie 19:27, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
oo dzieki preem ;] wszystko dziala teraz czas zabrac sie do roboty  |
|
 |
-'Preem-# |
Wysłany: Nie 17:33, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
1. Uważaj, żebyś nie zrobił spawnów w podłodze, rób lekko nad ziemią.
2. Nie tool_skybox tylko tools_skybox albo po prostu skybox.
3. Gdy zrobisz bryłę, która ma "w sobie" całą mapę, zaznaczją, wciśnij ctrl + h lub prawy -> make hollow, wpisz 8 i kliknij enter. gotowe. |
|
 |
Xab |
Wysłany: Nie 16:13, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
dobra spawny postawilem... ale co do skyboxa wpisuje to tool_skybox i nie wyszukuje mi zadnego skyboxa :/ a co za tym idzie nie moge robic ctr+h... |
|
 |
Kaczorex666 |
Wysłany: Nie 16:05, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
nie zrobiles poprawnie skyboxa nacisnij na niego i CTRL + H cos takiego zeby ci sie skala zrobila pudelko a w srodku pusto |
|
 |
POSTER LAMA |
Wysłany: Nie 16:05, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
A może warto by było postawić spawny? Tak samo jak postawiles auto, tylko zamiast prop_static postaw info_player_counterterrorist dla pojedynczego spawna CT i info_player_terrorist dla pojedynczego spawna T. Postaw ok. 10-20 takich i takich - wtedy na mapie bedzie moglo grac 20 graczy. Jak postawisz po 60 - 60 graczy moze grac na mapie. Proste. |
|
 |
Xab |
Wysłany: Nie 10:56, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
O.. tak moje niedopatrzenie :/ teraz pozostaje problem ze gdy jak biore run map to wszedzie jest czarno i nie moge dolaczyc do zadnego teamu :< |
|
 |
POSTER LAMA |
Wysłany: Nie 0:25, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
Z paska po prawej kliknij żarówkę, uaktywni ci się taka rozwijana lista po prawej. Masz tam byty (info_player_terrorist, light i podobne). Wybierz tam prop_static (dla stałego, nieprzesuwalnego obiektu - np. płot) lub prop_psyhics (dla obiektu na który oddziałuje silnik psychiczny - np. kamień, butelka, kubek). Dopiero wtedy kliknij. |
|
 |
HETMAN |
Wysłany: Sob 23:13, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
A postawiles byl prop_static raczej nie. Najpierw go postaw potem na nie go kliknij 2 razy w 3d i wybierz model jaki ci pasuje. Ale najpierw dokladnie poczytaj tutka. |
|
 |
HETMAN |
Wysłany: Sob 23:12, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
A postawiles byl prop_static raczej nie. Najpierw go postaw potem na nie go kliknij 2 razy w 3d i wybierz model jaki ci pasuje. Ale najpierw dokladnie poczytaj tutka. |
|
 |
Xab |
Wysłany: Sob 20:14, 06 Sty 2007 Temat postu: problem |
|
witam
mam pewien problem , mianowicie robie mapke tak jak pisze w tutorialu "pierwsze kroki"
robie sobie podloge i do chodze do momentu
"na kamerze 3d klikamy w miejscu gdzie będzie miał znajdować sie nasz wrak samochodu. Po Kliknieciu utworzy nam sie kwadrat, z lewego menu wybieramy Selection Tool czyli nasz kursor i klikamy na ten czerwony kwadracik"
i teraz moj problem , nie moge na kamerze 3d w nic klikac i zrobic kwadracika a wiec probowalem zrobic to na tej mapie w prawym gornym rogu zrobil sie taki "niby kwadracik" ale jak w niego klikam nic sie nie dzieje...
z góry dzieki za pomoc
pozdrawiam
XaB |
|
 |