Autor |
Wiadomość |
HETMAN |
Wysłany: Czw 18:44, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
Mozesz tez zrobic szybe jako funk ilusionary ( z jednej strony szyba z drugiej tekstura sciany) bedzie mozna przez nia przejsc i grubosc wtedy nie gra roli (np surf matrix przechodzenie z budynku do budynku) |
|
 |
Diabol |
Wysłany: Czw 16:53, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
Zależy jak grube zrobisz wydaje mi się, że jest zrobisz bardzo grube to nie bedzie sie dalo przestrzelic a jak bardzo chude to juz tak |
|
 |
Intro |
Wysłany: Czw 16:44, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
Da sie. |
|
 |
Kaczorex666 |
Wysłany: Czw 16:37, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
Da sie przez to strzelac nie?? |
|
 |
Diabol |
Wysłany: Czw 15:58, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
Po prostu od zewnątrz nakładasz tekture ściany a od środka szyby. |
|
 |
Kaczorex666 |
Wysłany: Śro 23:46, 15 Lis 2006 Temat postu: |
|
zrobil bym fajna mapke jak by byla szyba ale cuz tza sie tym zadowolic dzieki
A jak zrobic zeby z wewnatrz bylo widac a z zewnatrz nie???  |
|
 |
Diabol |
Wysłany: Śro 23:44, 15 Lis 2006 Temat postu: |
|
No :/ też chciałem zrobić lustro ale nie wyszło, a tak poza tym to ta tekstura tylko imituje lustro, a prawdziwego lustra raczej nie da się zrobić. Co do twojego pytania aby uściślić zrób zwykły block i na niego nałóż teksturę, lepiej żeby był cienki bo jak jest gruby to nie da się przestrzelić chyba |
|
 |
HETMAN |
Wysłany: Śro 23:21, 15 Lis 2006 Temat postu: |
|
Jak chcesz zeby jej nie bylo widac uzyj tekstury playerclip (jest niewidzialna i blokuje playera) no i mozna przez nie strzelac. A co do lusterka to musi byc odpowiednia tekstura. Kiedys znalazlem tutka jak to zrobic i byl podany link do tej tekstury ale nie dalo sie jej sciagnac. |
|
 |
Kaczorex666 |
Wysłany: Śro 22:34, 15 Lis 2006 Temat postu: Szyba |
|
Witam chcialbym sie dowiedziec jak zrobic szybe zeby jej nie bylo widac i mozna bylo przez nia strzelac (ale nie rozbic) mozna by mi podac jak to zrobic? lub jaka to tekstura??
2. Da sie zrobic lusterko ?? xD fajny mam pomysl |
|
 |